האשמה: "מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר -מעודד טרור נגד ישראל"

    דוד קורצווייל | צילום: פייסבוק 2 Comment on האשמה: "מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר -מעודד טרור נגד ישראל"
    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שלושה ערבים שניסו לחבל בגדר ההפרדה בדרום הר חברון נורו לפני מספר ימים על ידי לוחמי צה"ל. זאת לאחר שהכוח ביצע נוהל מעצר חשוד על פי הנוהל. בעקבות הירי נהרג אחד הערבים – נער בן 15.
    מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר הזדרז "לתפוס צד" בסיפור וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "עוד ילד פלסטינאי לא חמוש נהרג היום מאש חיילים בגדה. אם הוא לא ישראל או לפחות שופט ירדני, לאף אחד לא איכפת". (הטעות במקור)
    בתגובה לסילוף העובדות על ידי אופנהיימר זעמו מאות גולשים והטיחו בו כי הוא משנה את העובדות כדי לפגוע בצה"ל. "מה עשה אותו ילד. כי לפי הסטטוס שלך מדובר בילד שהלך ברחוב וצלף אכזר של צה"ל ירה בו", כתב לו אחד הגולשים. "לכתוב שמישהו קיבל גזר דין מוות בלי לכתוב את הסיבה זה לא אתי, זה שאתה שמלאני מחייב אותך בסטטוסים לא אתיים וחד צדדיים". אותו גולש גם הדגיש כי נער בן 15 הוא לא ילד – כפי שכתב המזכ"ל של ארגון השמאל הקיצוני.
    "מיד אחרי פורים אופנהיימר הוריד את המסכה", אמר בתגובה שגיא קייזלר, מנכ"ל ועד מתיישבי השומרון. "הדברים שכתב מוכיחים כי הוא מעודד טרור נגד ישראל. כשנגמרו לו הטיעונים החלולים שלו הוא עבר לסילופים ושקרים. הכל כדי להכפיש את צה"ל ואת מדינת ישראל". 


    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אם זה אמת,אפשר לראות שמי שהוא בחזקת תינוק שנישבה אפילו לארץ שבה הוא חי הוא לא יכול להכיר טובה ,חבל נתפלל שיזכה לחזור בתשובה כמו כמה מחבריו פעילי שמאל נחושים שהפכו ליהודים קדושים

    2. 1

      האמריקאים שלום עכשיו מרעילים את האוירה בעזאת הסמאול הישראלי בראשם אופנהיימר וציפי ליבני ואחרים אלה הלוחשים לסוס